Więcej informacji na temat wybranego projektu.



Szlabany kolejowe.

1.Zasada działania.
  
- umieszczamy czujni "wjazdowy" IR gdzieś przed przejazdem pamiętając o kącie 45st do linii torów
   - czujnik "wyjazdowy" IR umieszczamy za przejazdem pamietając o kącie 45st do linii torów
   - gdy czoło pociągu minie czyjnik "wjazdowy" zaczyna się proces zamykania szlabanów, zaczynają migać dwa
     ledy czerownw które umieszczamy po obu stronach przejazdu, gasną ledy zielone, buzzer zaczyna sygnalizację
     akustyczną a serwo podnosi orczyk imitując podnoszenie szlabanów
   - gdy czoło pociągu minie czujnik "wyjazdowy" zaczyna się przygotowanie do otwierania szlabanów
   - otwarcie szlabanów natępuje dopiero gdy czujnik "wyjadowy" wykryje koniec pociągu, servo wraca do pozycji
     początkowej, gasną ledy czerwone a zapalają sie ledy zielone  


Układ na płytce:

Schemat:









Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.